Training Branding voor de hotellerie

Bepaal hoe je gezien wilt worden

(2 dagen)

Een brand is de perceptie van de wereld op jouw onderneming. Gasten ervaren jouw hotel op een bepaalde manier. Komt dit overeen met hoe jij jouw onderneming ziet?

Hoe zorg je ervoor dat jij en je gast met dezelfde waarden naar je hotel kijken?

Samen met Ed Renner, specialist op het gebied van branding voor de horeca, heeft HM-Academy een tweedaagse training ‘Branding voor de hotellerie’ ontwikkeld.

Het is belangrijk dat je branding-strategie goed wordt voorbereid. Dat het als het ware een spiegel is van de fundamentele waarden van jou, jouw team en jouw onderneming. Wie zijn wij? Waar staan we voor? Wat is belangrijk voor ons? Wat zijn de waarden die we willen uitstralen? En hoe maken we het verschil ten opzichte van de concurrentie?

Tijdens deze dagen ga je aan de gang met je branding-strategie om uiteindelijk tot een concreet actie- en implementatieplan te komen dat je samen met je team gaat uitvoeren en uitstralen. Living the brand!

Keer terug naar het fundament, de basis waar het oorspronkelijke idee ontstaan is. Welke waarden wil je uitstralen als hotel? Wat is de why, what en how van je onderneming? Of met andere woorden wat is het DNA van jouw hotel?


In deze training:

  • Ga je je USP’s (unique selling propositions) in kaart brengen
  • Om vervolgens je DNA vast te leggen
  • Je ontwikkelt vaardigheden om van je hotel een sterk merk te maken
  • Je leert hoe je je hotel sterk kunt positioneren
  • Ga je aan de slag met de branding toolbox checklist
  • En krijg je handvatten om ook je medewerkers mee te nemen in dit proces


Dit levert het  op
Aan het eind van de training heb je een concreet actie- en implementatieplan voor de branding van je eigen hotel: de kernwaarden van het hotel liggen vast. Vanuit dit DNA kun je als hotelier zowel de gasten als je medewerkers meenemen en de essentie van de onderneming duidelijk uitdragen.

Deze training bestaat uit 2 dagen

Tarief
€ 975,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Dit tarief is voor 2 dagen. Na inschrijving ontvang je een factuur.

Voor wie
De training is voor hotelondernemers, hoteleigenaren, general managers, hoteliers en hotelmanagers van hotels en kleinere hotelketens.

Groepsgrootte
De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen.

Inbegrepen

  • Gratis parkeren
  • In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee.
  • Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
  • De lunch bestaat uit een uitgebreid, goed verzorgd lunchbuffet.
  • Halverwege de dag is er een onderbreking met een Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
  • We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname

Kom je van ver en wil je uitgerust aan de training beginnen?

Dan kun je overnachten bij het Postillion. Wij hebben een aantrekkelijk tarief voor je geregeld.

De trainer is Ed Renner. Branding is voor hem - na 30 jaar intensief werken met brands en concepten - een deel van zijn DNA geworden. Ed werkt als Branding-consulent in zowel Nederland als Scandinavië. Hij begeleidt executive teams, managementteams, project- en creatieve teams binnen de design-, fashion-, convenience-, industrial-, biotec-, retail- en horecasector. Tijdens HotelSummit 2019, het jaarcongres voor hoger hotelmanagement, gaf hij een indrukwekkend, en door de gasten goed gewaardeerd, college over branding in de hotellerie.

Wil je de informatie op je gemak doorlezen of doorsturen naar een collega? Download dan hier de brochure!

Trainingsdata

6 sept & 4 okt 2021

09.30 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

We hebben alle voorbereidingen getroffen om de veiligheid van alle deelnemers en medewerkers te garanderen. Via deze link vind je het protocol en gedragsregels die gelden bij onze trainingslocatie Postillion Hotel Utrecht Bunnik.