030-2512270 hm-academy@uitgeverijps.nl
Zorgvuldig omgaan met de gegevens van je gasten

Het zorgvuldig omgaan met persoonlijke gegevens is tegenwoordig voor iedere branche van groot belang, ook voor de hotellerie. Specifiek voor de hotellerie draait veel om het bieden van een goede service aan je gasten, en hieronder valt ook het zorgvuldig omgaan met hun persoonlijke gegevens. >>

voor de hotellerie (2 dagen)

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat lijkt makkelijker dan het is. Daarom heeft de HM-Academy in samenwerking met Stan Josephi de tweedaagse masterclass revenue management ontwikkeld. >>

voorbij het voornemen (2 dagen)

Wil jij je leiderschap verstevigen, dan is deze praktische en intensieve training echt iets voor jou. In twee dagen leer je hoe je je medewerkers - en jezelf niet te vergeten - in beweging krijgt en houdt. We besteden aandacht aan het stellen van je doelen en het maken van een goede start. We monitoren de voortgang achteraf, om zodoende tot een mooi resultaat te komen. >>

 
Succes met jouw horecaconcept

Waar ligt het verschil tussen een succesvol horecaconcept en een middelmatig concept? In deze training krijg je inzicht in de aspecten die zorgen voor een succesformule. Je leert hoe je als horecaprofessional het DNA en de kernwaarden van jouw horecaconcept kunt identificeren en wat je daarmee moet doen. >>