Praktische marketingtraining – voor de horeca en B&B’s

Praktische marketingtraining voor de horeca en B&B's

Ontwikkel op een praktijkgerichte manier je kennis en vaardigheden op het gebied van marketing(communicatie), direct toepasbaar in de praktijk

Het zijn roerige tijden geweest. Hoogstwaarschijnlijk heeft het ook invloed gehad op de mate van interactie en het bereik van jouw marketingactiviteiten. De succesformule van het verleden past niet meer bij de huidige stand van zaken. Er is veel veranderd in de marketingwereld. Hoewel ondernemers en bedrijven het erg moeilijk hebben gehad, is het de hoogste tijd om, met een blik op de toekomst, te zoeken naar een nieuwe of aangepaste formule die weer net zo succesvol kan zijn.

Wat werkt wel? Wat werkt niet?

Dat betekent meer regie over je eigen on- of offline marketing en minder afhankelijk worden van de algoritmes op Google en de sociale media platformen. Het is belangrijk om in te zetten op marketing waar JIJ de eigenaar van bent.

In deze training leer je het volgende:

  • Wat is de beste marketingstrategie voor mijn bedrijf en hoe zet ik daarop in?
  • Waar moet ik met mijn hotel of horecabedrijf aanwezig zijn? En waar niet?
  • Hoe profileer ik mij het beste op de diverse platformen? En wat zijn aantrekkelijke acties en promoties?
  • Vergroten van de naamsbekendheid en klandizie vasthouden
  • Zorgen voor meer aanvragen en reserveringen
  • Stabielere omzet en beter kunnen prognosticeren
  • Gefundeerde keuzes maken. Zoals het wel of juist niet adverteren? Korting of geen korting?

Voor wie

Deze marketingtraining is voor ondernemers, hoteliers, marketingmanagers en medewerkers, die hun marketing serieus nemen.

Voorbereiding

Het is gewenst om voorafgaand aan de training een inventarisatie te maken van jouw marketingactiviteiten.

Tarief
€ 295,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Na inschrijving ontvang je een factuur.

Duur
1 dag

Groepsgrootte
De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen en voor jouw horecaconcept.

Inbegrepen

  • In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee.
  • Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
  • De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
  • Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
  • We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname

Kom je van ver en wil je uitgerust aan de training beginnen?

Dan kun je overnachten bij het Postillion. Wij hebben een aantrekkelijk tarief voor je geregeld.

Monique van Gevelt is adviseur, sparringpartner en mentor in de horecabranche en heeft meer dan 25 jaar ervaring in de (inter)nationale horeca, hotellerie en meeting & events markt. Zij is geboren en getogen in de horeca - in het restaurant van haar ouders - en heeft gewerkt in alle disciplines: van operationeel tot strategisch, van medewerker tot directeur. In de functie van commercieel directeur voor een hotelgroep was ze jarenlang verantwoordelijk voor business development en alle commerciële activiteiten van de groep.

Monique heeft meerdere hotel- en horecaconcepten ontwikkeld en commercieel in de markt gezet. Ze komt bijna dagelijks over de vloer bij horecabedrijven en hotelorganisaties en staat midden in de dynamische wereld van de hospitality.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wil je de informatie op je gemak doorlezen of doorsturen naar een collega? Download dan hier de brochure!

Trainingsdata

14 april 2022

9.30 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

6 oktober 2022

9.30 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

Anderen bekeken ook