E-mailmarketing voor de horeca

Zet de OTA's buitenspel. Genereer meer directe boekingen – en meer omzet – door succesvolle e-mailcampagnes

Met het genereren van directe boekingen houd je omzet binnenboord die anders naar andere partijen zou gaan. Je hebt als horecaondernemer goud in handen wanneer er e-mailadressen van (toekomstige) gasten aanwezig zijn.

 

 

 

 

 

 

E-mailmarketing is een betaalbare en één van de meest effectieve manieren om gasten te binden en te boeien, maar vooral om meer boekingen te genereren. Hoe maak je goede digitale nieuwsbrieven? Met welke onderwerpregels verhoog je de open rate(s)? En hoe zorg je voor meer boekingen én conversie? Hielko van der Molen geeft inzicht in alle ins and outs met betrekking tot succesvolle e-mailmarketingcampagnes en hoe je die specifiek opzet voor jouw bedrijf zodat jouw campagne met kop en schouders uitsteekt boven die van je concurrenten.

 

 Nu inschrijven: 

 11 mei 

 14 september 

 

We richten ons in de training niet alleen op het genereren van boekingen door nieuwe doelgroepen, maar leren je ook hoe je je gasten bindt zodat ze terugkomen.

Inhoud van de training

Tijdens de training behandelen we de inhoud, maar ook de look and feel van een succesvolle e-mailcampagne en we behandelen de ‘do’s and don’ts’. Je gaat aan de slag met je eigen campagnes, waardoor je de opgedane kennis direct in de praktijk kunt brengen. Aan de hand van je eerdere campagnes, en die van je collega-cursisten, zien we zeer succesvolle elementen, die vervolgens de basis vormen voor jouw succesmailing.

Natuurlijk leer je ook over de belangrijkste juridische randvoorwaarden, hoe je goed converterende e-mails opbouwt en hoe je de meest effectieve onderwerpregels schrijft. Daarnaast leer je wat het belang is van profielopbouw en hoe je de inschrijvingen stimuleert.

 Nu inschrijven: 

 11 mei 

 14 september 


Dit levert het je op

  • Meer directe omzet
  • Je leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten
  • Je verbetert je e-mailcampagnes
  • Je leert gebruik te maken van de kennis over je gasten en zo je campagnes te optimaliseren
  • Je leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Sinds 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU

Extra

Vooraf kun je je eigen e-mailcampagnes bij de trainer aanleveren, zodat die geïntegreerd worden in de training. Dit levert je waardevolle inzichten op in je eigen campagnes!

Trainer

Hielko van der Molen

 

 

 

 

 

 

Hielko is adviseur en digitaal strateeg en heeft een uitgebreide ervaring als online manager bij de Fletcher Hotels groep en bij banken, verzekeraars en in de retail. Hielko is een ervaren trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen.

Reviews

Kirsten van der Winden - Golden Tulip Hotel Central

“Nuttige training met veel nieuwe insights. We kunnen weer aan de slag!”

Gerlies Schuit - Kasteel de Vanenburg

“Een interessante training met veel handige tips om direct toe te passen.”

Jolan Ruiter - Amrâth Hotels

“Leuke training waarbij je ook collega’s uit de branche spreekt over hun valkuilen. Daar leer je enorm van!”

Incompany

Praktische informatie en tarief

*8.6

Tarief
€ 495,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Na inschrijving ontvang je een factuur.

Duur van de training
1 dag van 9.30 – 17.00 uur

Voor wie
De training is voor horecaprofessionals die willen starten met e-mailmarketing of hun e-mailmarketing willen verbeteren.

Groepsgrootte
De groep bestaat uit maximaal 20 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen.

Inbegrepen

  • In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee.
  • Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
  • De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
  • Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
  • We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname

Kom je van ver en wil je uitgerust aan de training beginnen?

Dan kun je overnachten bij het Postillion. Wij hebben een aantrekkelijk tarief voor je geregeld.

Download de brochure

Wil je de informatie op je gemak doorlezen of doorsturen naar een collega? Download dan hier de brochure!

Trainingsdata

11 mei 9.30 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

14 september 13.00 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik