E-mailmarketing voor de horeca

"The money is in the list." Wellicht één van de meest bekende uitspraken als het gaat om e-mailmarketing. In de huidige online wereld zijn er ontelbaar veel mogelijkheden om jouw doelgroep te bereiken. E-mailmarketing is er één van en is nog steeds uitermate effectief. Maar ook op gebied van e-mailmarketing staan de ontwikkelingen niet stil en is het zaak om up-to-date te blijven om jouw doelgroep te blijven bereiken en conversies te realiseren.

Als het gaat om het realiseren van conversie is e-mail al jaren hét kanaal met de beste resultaten.

In deze training nemen we je mee in de laatste ontwikkelingen en geven we je allerlei praktische tips en adviezen om meer uit jouw e-mail lijst te halen. Hoe bouw je een goede funnel? Waar moet je op letten in het kader van de AVG? Hoe verzamel je meer e-mail adressen? E-mailadressen verzamelen is nu essentieel. Voor nu en voor later, als de horeca weer open mag. Veel horecabedrijven zetten social media in - wat ook uitstekend werkt - maar die data is niet van jou. Dat zijn e-mailadressen wel. Tijdens de training leer je hoe je het best deze e-mailadressen kan verzamelen.

Al deze onderwerpen komen in deze praktische training aan bod. Uiteraard ga je ook direct zelf aan de slag met hoe je deze tips en adviezen in jouw bedrijf kunt implementeren.

Onderwerpen
E-mailmarketing is de basis: je start de dag met het opfrissen van je basiskennis. Het programma gaat daarna verder met de volgende onderdelen:

  • Het verzamelen van e-mailadressen
  • AVG/GDPR - je leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden.
  • Content – hoe maak je goede content
  • Doelgroepen en segmentatie
  • Slimme automatiseringen
  • Hoe bouw je een goede funnel?
  • Reporting & kpi's – hou houd je grip
  • Conversie
  • De juiste timing – wanneer kun je het beste je nieuwsbrieven versturen?
  • A/B testen
  • E-mailmarketing tools
  • Trends & ontwikkelingen
  • Aan de slag! Implementatie tips


Extra

Vooraf kun je je eigen e-mailcampagnes bij de trainer aanleveren, zodat die geïntegreerd worden in de training. Dit levert je waardevolle inzichten op in je eigen campagnes!

Aan het einde van de training ga je naar huis met een concreet plan van aanpak voor jouw zaak.

Tarief
€ 265,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Na inschrijving ontvang je een factuur.

Duur van de training
1 dag van 9.30 – 17.00 uur

Voor wie
De training is voor horecaprofessionals die willen starten met e-mailmarketing of hun e-mailmarketing willen verbeteren.

Groepsgrootte
De groep bestaat uit maximaal 20 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen.

Inbegrepen

  • In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee.
  • Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
  • De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
  • Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
  • We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname

Kom je van ver en wil je uitgerust aan de training beginnen?

Dan kun je overnachten bij het Postillion. Wij hebben een aantrekkelijk tarief voor je geregeld.

Jordy Buijs is een expert in e-mailmarketing en online marketing. Hij adviseert MKB en corporate bedrijven over e-mailmarketing, online marketing, social media, e-mail en sinds kort ook over chatbots. Jordy helpt (horeca)ondernemers hun e-mailmarketingstrategie op te zetten en verzorgt kennissessies en trainingen gericht op e-mailmarketing. Zijn expertise heeft hij ingezet voor o.a. Van der Valk en Burger King.

Wil je de informatie op je gemak doorlezen of doorsturen naar een collega? Download dan hier de brochure!

 

Trainingsdata

7 juni 2021

9.30 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

20 september 2021

9.30 - 17.00 uur

Postillion Hotel Utrecht Bunnik

We hebben alle voorbereidingen getroffen om de veiligheid van alle deelnemers en medewerkers te garanderen. Via deze link vind je het protocol en gedragsregels die gelden bij onze trainingslocatie Postillion Hotel Utrecht Bunnik.

Reviews

*8.6

Kirsten van der Winden - Golden Tulip Hotel Central

“Nuttige training met veel nieuwe insights. We kunnen weer aan de slag!”

Gerlies Schuit - Kasteel de Vanenburg

“Een interessante training met veel handige tips om direct toe te passen.”

Jolan Ruiter - Amrâth Hotels

“Leuke training waarbij je ook collega’s uit de branche spreekt over hun valkuilen. Daar leer je enorm van!”