E-mailmarketing

Training E-mailmarketing

Meer directe boekingen – en meer omzet – door succesvolle e-mailcampagnes

Succesvolle e-mailmarketingcampagnes vragen om kennis over het samenstellen van goed verzorgde e-mails, het proces eromheen en de mogelijkheden. Hoe u als horecaprofessional hierin succesvol kunt zijn, leert u in deze training.

Wat houdt de training in?

E-mailmarketing is een uitstekend instrument om via de juiste campagnes uw gasten gericht en persoonlijk aan te spreken en terug te laten komen. Gedurende de training e-mailmarketing gaat u actief aan de slag met het verbeteren van de eigen e-mailnieuwsbrieven. U leert de belangrijkste do’s en don’ts aan de hand van prikkelende voorbeelden van u en uw collega’s!
Uiteraard ontdekt u de belangrijkste juridische randvoorwaarden, hoe u goed converterende e-mails opbouwt en hoe u effectieve onderwerpregels schrijft. Daarnaast leert u wat het belang is van profielopbouw en hoe u de inschrijvingen stimuleert.


Wat levert het u op?

  • U leert e-mailmarketing efficiënt en effectief in te zetten
  • U verbetert uw e-mailcampagnes
  • U leert gebruik te maken van uw kennis van uw gasten en zo uw campagnes te optimaliseren
  • U leert de belangrijkste juridische randvoorwaarden. Per 25 mei 2018 geldt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Vanaf die datum geldt dezelfde privacywetgeving in de hele EU
  • U realiseert meteen meer directe boekingen

Concreet resultaat

U krijgt de mogelijkheid om vooraf uw eigen e-mailnieuwsbrieven en campagnes aan te leveren. U krijgt feedback waarmee u direct start met verbeteren.

Duur van de training

1 dag, van 9.00 – 17.00 uur

Groepsgrootte

De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen en voor jouw horecaconcept.

Trainer Hielko van der Molen

Hielko is adviseur en digitaal strateeg en heeft een uitgebreide ervaring als online manager bij de Fletcher Hotels groep en bij banken, verzekeraars en in de retail. Hielko is een ervaren trainer en docent op het gebied van digitale marketing en veranderingsprocessen.

Praktische informatie en tarief

Locatie
Postillion Hotel Bunnik | Baan van Fectio 1 | 3981 HZ Bunnik

Data

  • 11 maart 2019
  • 28 oktober 2019

Tijd
9.00 – 17.00 uur

Tarief
€ 495,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Na inschrijving ontvang je een factuur.

Aanmelden

Wat kun je verwachten

  • In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee.
  • Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
  • De lunch bestaat uit een uitgebreid, zeer goed verzorgd lunchbuffet.
  • Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
  • We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname
Incompany