Masterclass B2B sales – voor de hotellerie
13 & 14 november 2024
|

Masterclass B2B sales – voor de hotellerie

Vergroot jouw verkoopresultaat De training is voor ondernemers, beslissers en salesmanagers van independent hotels en hotelketens die sales willen professionaliseren. Je weet in grote lijnen wat sales inhoudt, maar je wilt het binnen je hotel professioneel vormgeven, zodat jouw salesinspanningen ook zichtbare resultaten opleveren. Na de training:

Bier & food pairing
Datum nog niet bekend

Culinaire bier & food pairing – voor (hotel)restaurants

Er is geen drank die beter met eten combineert dan bier. Bier heeft namelijk naast zuur en zoet ook bitter, en dat ontbreekt in de meeste wijnen. Om op een hoog culinair niveau de verbinding tussen bier en spijs te maken, ontwikkelde de HM Academy samen met biersommelier en Certified Cicerone® Ivo Thijssen, de masterclass culinaire…

Revenue Management – Basistraining
Datum nog niet bekend
|

Revenue Management – Basistraining

De essentie van revenue management is om hotelkamers en zalen tegen het best mogelijke tarief aan te bieden. Dat klinkt echter makkelijker dan het is. Vooral als je nieuw bent binnen de hotellerie of als je net start met revenue management. Daarom heeft de HM-Academy in samenwerking met Stan Josephi (senior lecturer revenue management) de basistraining revenue…

Meer omzet door bierverkoop
Datum nog niet bekend

Bier als omzetvergroter – voor de horeca en de hotellerie

Meer omzet door bierverkoop – online training Bier is een echte omzetvergroter. In deze training leer je actief en gastvrij verkopen zodat je meer omzet genereert met bier. Je leert hoe je de gemiddelde besteding per gast zo hoog mogelijk krijgt, zonder de gastvrijheid uit het oog te verliezen. Stel, je medewerker verkoopt 5 bier…

Praktische marketingtraining – voor de horeca en B&B’s
Datum nog niet bekend

Praktische marketingtraining – voor de horeca en B&B’s

Ontwikkel op een praktijkgerichte manier je kennis en vaardigheden op het gebied van marketing(communicatie), direct toepasbaar in de praktijk Er is veel veranderd in de marketingwereld. Daarom is het handig om eens goed te kijken of jouw marketingactiviteiten nog wel ‘toekomst-proof’ zijn. Gebruik je bijvoorbeeld nog de juiste kanalen om je doelgroep te bereiken? Hoe…