In dit boek nemen we je mee door de wereld van het ondernemen in de restaurantsector. De zakelijke aspecten worden uitgelicht en ook laten we analyses los op de cijfers die beschikbaar zijn. Op die manier brengen we de markt goed in kaart en is dit boekwerk onmisbaar voor startende horecaondernemers, toeleveranciers en degenen die al langer werkzaam zijn binnen de sector.
Gerelateerde berichten
Wapenen tegen de crisis: Een faillissement kan worden voorkomen (deel 3)
De Wet homologatie onderhands akkoord (WHOA) die per 1 juli a.s. mogelijk van kracht wordt, kan ervoor zorgen dat hotelondernemingen, die in de kern levensvatbaar…
Wapenen tegen de crisis: Hoe maak ik mijn hotel meer crisisbestendig?
Hotels sluiten massaal hun deuren vanwege het coronavirus. Een zeer ingrijpend en moeilijk besluit. Hotelketens Van der Valk en Fletcher kondigen aan ruimte beschikbaar te…
Wapenen tegen de crisis: Kamerprijs dumpen is dom. Waarom eigenlijk?
Booking-topman Glenn Fogel reageert gepikeerd op de vraag of hij vanwege de crisis de commissies gaat verlagen. Hij heeft een ander idee: hotels moeten de…
Wapenen tegen de crisis
29 april 2020 Wapenen tegen de crisis: Een faillissement kan worden voorkomen (deel 4) Oorspronkelijk gepubliceerd op de website van Hospitality Management Coronaregels voor kinderen…
Wapenen tegen de crisis: Is mijn hotel morgen nog wat waard?
John Reintjens schreef over het belang van een goed onderbouwd waarderingsmodel met reële aannames en uitgangsposities. Zo’n model geeft inzicht in de waardeontwikkeling van uw…
Wapenen tegen de crisis: Een faillissement kan worden voorkomen (deel 4)
Coronaregels voor kinderen worden per 11 mei 2020 versoepeld. Voor de hotelsector verandert er voorlopig niets. We mogen hopen dat de Wet homologatie onderhands akkoord…