AVG voor de hotellerie

AVG voor de hotellerie

Waarom deze training?

Heb je al in kaart gebracht welke (gast)gegevens je verwerkt? En waarom je deze verwerkt? En hoelang je de gegevens bewaart?

Sinds 25 mei ben je als hotelier verplicht dit in orde hebben. Je moet ook je processen opnieuw inrichten om aan de plichten te voldoen die de AP (Autoriteit Persoonsgegevens) vanuit deze wet stelt.

Je wordt aangesproken op het naleven van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Deze wet geldt voor ALLE bedrijven groot of klein. De wet is er ter bescherming van de persoonsgegevens van de consument. HM Academy helpt je hiermee.


Voor wie is de training AVG voor de hotellerie?

De training is voor hoteliers. Maar niet alleen voor hoteliers. Wie werkt er binnen je hotel met data, klant- en betaalgegevens? De front office manager? Sales & Marketing? Finance? Ben je zelf niet in de gelegenheid geef dan een collega de gelegenheid.

Deze training is bestemd voor:

  • Hoteliers
  • General Managers
  • Sales & Marketing
  • Finance
  • Iedereen die verantwoordelijk is en toegang heeft tot data


De AVG op maat voor  de hotellerie

Wat houdt de training in?

Tijdens deze AVG training krijg je antwoorden op de vragen als:

  • Wat moet ik doen met Privacy, wat betekent dit voor mij?
  • Welke acties moeten wij ondernemen omdat er een nieuwe Europese wet aankomt?
  • Wat is mijn verantwoordelijkheid en wat is de verantwoordelijkheid van door mij ingeschakelde partijen (bijvoorbeeld salarisadministratie)?
  • Wat zijn de gevolgen als ik niet aan de wet voldoe?
  • Hoe maak ik een (stappen)plan om dit binnen mijn hotel operationeel te krijgen?
  • Hoe inventariseer ik de data die in mijn hotel wordt gebruikt?


Wat levert het u op?

  • Je krijgt inzicht in de wetgeving en weet wat dit voor het hotel betekent
  • Je krijgt een goed beeld hoe je binnen het hotel het onderwerp privacy implementeert
  • Je krijgt handvatten om data te inventariseren en te ordenen

Juridische informatie wordt afgewisseld met praktische vaardigheden voor bescherming van persoonsgegevens.

Je ontvangt een inventarisatietool om data te inventariseren en te ordenen.

Interesse in deze training? 

 

Neem contact op met Carina Thaens via mail of bel haar op 030 –251 22 70

Praktische informatie en tarief

Om het maximale uit deze training te halen vragen wij je om je eigen laptop mee te nemen.

Tijd: 9.00 – 17.00 uur
Tarief: € 495,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Na inschrijving ontvang je een factuur.

Maximale aantal deelnemers is 20, het minimale aantal 15.

Aanmelden

Incompany training

Is je hotel onderdeel van een hotelketen of samenwerkingsverband, dan kunnen wij een speciale dag organiseren. 

 

 

 

 

 

 

Programma

Welkom met koffie

9:00 - 9:30

Welkom met koffie

9:00 - 9:30

Workshop deel I

10:45 uur – Break

9:30 - 13:00

Workshop deel I

10:45 uur – Break

9:30 - 13:00

Lunch

13:00 - 14:00

Lunch

13:00 - 14:00

Workshop deel II

15.00 uur – Break

14:00 - 17:00

Workshop deel II

15.00 uur – Break

14:00 - 17:00

Borrel

17:00 - 18:00

Borrel

17:00 - 18:00