Van een goed idee naar een succesvol bedrijf

Een ijzersterk concept bepaalt het bestaansrecht van je horecaonderneming. De concurrentie in de horeca is moordend. Om te overleven is een eigen identiteit, DNA en karakter noodzakelijk. Om inzichten te krijgen in hoe je die het beste kunt ontwikkelen én bewaken, heeft de HM-Academy in samenwerking met horeca-expert Monique van Gevelt de ééndaagse training ‘conceptontwikkeling voor de horeca’ ontwikkeld.

Datum nog niet bekend

Inschrijven is niet mogelijk.

Incompany

Is je bedrijf onderdeel van een keten of samenwerkingsverband, dan kunnen wij een speciale dag organiseren. Interesse?

Lees verder

Tijdens deze dag gaan we op zoek naar het DNA, het karakter en de identiteit van jouw onderneming waardoor je verhaal helder, oprecht én uniek wordt. Hierdoor kunnen zowel gast als werknemer zich identificeren met jouw kernwaarden en verbinding vinden met je onderneming. Want tevreden medewerkers die zich thuisvoelen in je bedrijf zorgen voor tevreden gasten. Jouw (potentiële) gasten hebben immers een kritischere blik ontwikkeld dankzij het grote aanbod en het is van belang hen aan je te binden.

Een concept wordt ontwikkeld vanuit een idee. Het idee is echter niets waard zonder een goede en doordachte uitvoering, geijkt op jouw visie. Het waarom achter je keuzes zoeken is daarom essentieel. Stel jezelf telkens de vraag wat je met een keuze wilt bereiken en uitstralen.

In deze training:

  • Laten we je zien hoe je het authentieke DNA van je bedrijf kunt bepalen
  • Je vindt de ‘sweetspots’ van jouw bedrijf waardoor je klandizie als een magneet aantrekt.
  • Je leert hoe je dit kunt vertalen naar je interne organisatie, waardoor het concept door iedereen wordt gedragen binnen het bedrijf.
  • Krijg je inzicht in hoe je dit moet gebruiken in je communicatie en marketing waardoor je de juiste gasten aantrekt.

Aan het einde van de training doorloop je met de trainer de ultieme checklijst en planning om beslagen ten ijs te komen in de (her)ontwikkeling van je concept, zodat je geen cruciale onderwerpen laat liggen.

Dit levert het op
Na de training ben je in staat je horecaconcept sterk en onderscheidend in de markt te zetten.

Voorbereiding
Je krijgt de mogelijkheid om voorafgaand aan de training je vragen in te sturen.

Tarief
€ 265,- (per persoon, exclusief BTW, inclusief koffie/thee, lunch en borrel). Na inschrijving ontvang je een factuur.

Duur van de training
1 dag

Voor wie
Voor horecaondernemers die hun concept willen (her)ontwikkelen en voor horecaondernemers die – vanuit een sterke uitgangspositie – met een nieuw concept willen starten.

Groepsgrootte
De groep bestaat uit maximaal 15 personen. Wij creëren een veilige leeromgeving waarin veel aandacht is voor vragen en voor jouw horecaconcept.

Inbegrepen

  • Gratis parkeren
  • In de ochtend ontvangen wij je met koffie en thee.
  • Gedurende de dag kun je gebruik maken van koffie, thee, water, frisdrank en lekkernijen.
  • De lunch bestaat uit een uitgebreid, goed verzorgd lunchbuffet.
  • Halverwege de dag is er een onderbreking met een lekkere Energy Break, zodat je daarna weer fris bent voor de rest van de training.
  • We eindigen met een borrel. Je sluit de dag, onder het genot van een hapje en een drankje, samen met je medecursisten af.
  • Je ontvangt een certificaat van deelname

Kom je van ver en wil je uitgerust aan de training beginnen? Dan kun je overnachten bij het Postillion. Wij hebben een aantrekkelijk tarief voor je geregeld.

Monique is adviseur, sparringpartner en mentor in de horecabranche en heeft meer dan 25 jaar ervaring in de (inter)nationale horeca, hotellerie en meeting & events markt. Zij is geboren en getogen in de horeca – in het restaurant van haar ouders – en heeft gewerkt in alle disciplines: van operationeel tot strategisch, van medewerker tot directeur. In de functie van commercieel directeur voor een hotelgroep was ze jarenlang verantwoordelijk voor business development en alle commerciële activiteiten van de groep. Monique heeft meerdere hotel- en horecaconcepten ontwikkeld en commercieel in de markt gezet. Ze komt bijna dagelijks over de vloer bij horecabedrijven en hotelorganisaties en staat midden in de dynamische wereld van de hospitality.

Wil je de informatie op je gemak doorlezen of doorsturen naar een collega? Download dan hier de brochure!

Reviews